stocki

Var i sverre några dagar, det var så här:

åkte flygbuss å titta på stan
överraskade detta geni! han fick nästan en hjärtattack när han kom hem efter skolan och hittade mig i mitt rum
drack te/kaffe, rökte lm, läste, tittade på utsikten jag kan utantill
träffade min älskade. hon är bra hon
lyssnade på f
cruisa med mamma, köpte matta
1664 hos prinsen!!! mmsa min kille på dirren
gosA
turistA
drack bärs och tittade på våra hunger games-böcker!! på harvest home, min favvobar!!
sen fyllde han år och var glad över pensionärs-godis
köpte såklart massa böcker.....
åt kantarellrisotto hos min pappa!!
tittade på mig och fredde, tre år sen!!
bella kissa i slussen, jag missade tre tunnelbanor
det va höst!!
promenixa med världens bästa tjej
där e vi!!
det typ sista jag gjorde var å dricka en gratis bärs på ny mysig bar i gamla stan
lögn, det absolut sista jag gjorde var att stirra på denna mysiga bar på skavsta flygplats. asså hjälp......

Korsar boulevarden och köper en majskolv

Samedi,

jag är tillbaka efter drygt en veckas "semester". Först Sverige med M och B (främst) och lillebror och keso och rena tunnelbanor och utsikt över Mälaren och Östersjön. Allt var väldigt bra.
Sen flög jag till Paris och blev hämtad av R och åkte direkt till Gare de Lyon (efter lunch hos Cynthia) och tog tåget till Hyères. Vi satt i bistron och drack rosé hela resan. Jag blev full och somnade i hans knä. Sen åt vi middag med hela familjen hos deras morbror, som inte är deras riktiga morbror, en sån man som flirtar med allt som rör sig, har förlorat körkorter fyra gånger pga alkoholism och berättar anekdoter om hur han som åttaåring kysste bruden på brudens bröllop. Mm. Nästa dag såg jag och R nästan rika ut, rika och vackra, han bar en kostym, sitt livs första, och jag bar min svarta tunna klänning med kavaj och högklackat. Sen grät vi och höll varandras händer och lade plastblommor på hennes kista (för det var hennes favoritblomma, plastblommor). Efter det åt vi lunch på Tocca och tittade på havet och pratade om S som jag aldrig träffade. De sa att hon visste vem jag var, jag drack min rosé och höll min man i handen. Vi badade och åkte hem för en siesta med hans syster. Hon målade mina naglar senare på kvällen. Vi åt middag i gamla stan och jag blev full efter två glas, jag berättade en historia om något ovesäntligt och blandade ihop pussel (puzzel) med oskuld (pucelle) och blev utskrattad, såklart. Vi drack drinkar och åt oliver och sat baraxlade vid midnatt. Några timmar senare klättrade vi upp för ett berg för att titta på månen, men jag förhäxades mer av havet, alla små öar och alla hundratals släckta fönster. Sen gick vi hem och somnade i varandras famn, utmattade efter världens längsta dag.

Jag skulle gå till ett café men det var fullt. Jag gick vidare och hamnade i en marknad. De försökte få mig att köpa en Sonia Rykiel kappa. Jag gjorde det nästan, men sa till slut bestämt nej och köpte istället en majskolv.

(Gatorna luktar varm höst och, fan, vad det gör mig lycklig)

Hyères

älskar hyères, älskar min kille, älskar semester

Well I ain't moving too fast, you're just moving too slow

the ICE AGE is COMING

vi rökte en transperent en:

e nu i såpass stort behov av vissa människor att jag kanske drar mig till stockholm imorn.
(kanske)

mmmm lyssnar på dr john med ett glas vin och känner HÖSTEN KRYPA INUTI~~~

C UPPSATS

ska skriva 20-30 asbra sidor om GUZZ!!! bl. a. dessa:

den som kan gissa tesen vinner ett par hörlurar (not)

////

*cute Lemur Dunham*

är ej i nåt a-mode direkt, vaknade slumrig och bakis kl11 av att min man gick till jobbet, somnade om och vaknade igen 14.30. har ätit en halv ben & jerrys och sedan velat kräkas. har ritat lite och läst dåliga bloggar och kollat alla videos han gjort. aja. igår kissade jag och s i kors och det kändes som man var på klubb i gymnasiet typ? saknar e och m och j och vill bara teleportera er alla hit nu! annars då. har lite viktnoja och äter konstigt. min kille har fått en befodran (så dutti!) och därmed en assistent : SOM RÅKAR VARA EN GAMMAL FLAMMA TILL HONOM. å som e jätteful och tråkig och speedad (kan bero på mängden e och koks hon va foncdé på enda gången jag träffa henne). jag ba JAHAPP :/. (M: det e alltså hon som var här de kvällen om du minns? med b och s?)
ska försöka gå ut och köpa cigg nu.

over and out----

all this time they had me thinking, love is a boat that's slowly sinking

paris is beautiful and warm and nice, but to be honest i really, truly miss the ocean and the lakes and swedish weather (genre 23 degrees, and not 34). also, i'm not ready for school which sucks, since it started two weeks ago.