stocki

Var i sverre några dagar, det var så här:
 
åkte flygbuss å titta på stan
överraskade detta geni! han fick nästan en hjärtattack när han kom hem efter skolan och hittade mig i mitt rum
drack te/kaffe, rökte lm, läste, tittade på utsikten jag kan utantill
träffade min älskade. hon är bra hon
lyssnade på f
cruisa med mamma, köpte matta
1664 hos prinsen!!! mmsa min kille på dirren
gosA
turistA
drack bärs och tittade på våra hunger games-böcker!! på harvest home, min favvobar!!
sen fyllde han år och var glad över pensionärs-godis
köpte såklart massa böcker.....
åt kantarellrisotto hos min pappa!!
tittade på mig och fredde, tre år sen!! 
bella kissa i slussen, jag missade tre tunnelbanor
det va höst!!
promenixa med världens bästa tjej
där e vi!!
det typ sista jag gjorde var å dricka en gratis bärs på ny mysig bar i gamla stan
lögn, det absolut sista jag gjorde var att stirra på denna mysiga bar på skavsta flygplats. asså hjälp......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0