////

*cute Lemur Dunham*
 
är ej i nåt a-mode direkt, vaknade slumrig och bakis kl11 av att min man gick till jobbet, somnade om och vaknade igen 14.30. har ätit en halv ben & jerrys och sedan velat kräkas. har ritat lite och läst dåliga bloggar och kollat alla videos han gjort. aja. igår kissade jag och s i kors och det kändes som man var på klubb i gymnasiet typ? saknar e och m och j och vill bara teleportera er alla hit nu! annars då. har lite viktnoja och äter konstigt. min kille har fått en befodran (så dutti!) och därmed en assistent : SOM RÅKAR VARA EN GAMMAL FLAMMA TILL HONOM. å som e jätteful och tråkig och speedad (kan bero på mängden e och koks hon va foncdé på enda gången jag träffa henne). jag ba JAHAPP :/. (M: det e alltså hon som var här de kvällen om du minns? med b och s?)
ska försöka gå ut och köpa cigg nu.
 
over and out----
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0