reflektor

 
spenderade söndagen och måndagen med min snygga man och hans son, såg på julskyltning och en trött vingård, hus mitt i montmartre vi tänker köpa, riddaren på kyrkan, åt japanskt vid operan, lekte i parken och gick på starbucks. när lillen somnat tog vi ett bad och drack champagne och jag övertalade honom att massera mina fötter, det var det bästa nånsin. e så satans kär och så satans utmattad på samma gång. på onsdag eller torsdag ska jag träffa min favoritfotograf och jag e så nervös, men när vi pratade i telefon så lät han snäll. idag har jag duschat och läst en bok och druckit kaffe. igår hämtade 70 bilder, det ni. nu ska jag till skolan och hämta den lilla sen ska vi dricka varm choklad och läsa pippi. kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0