what's your life about, enlighten me. is you gonna live on your knees or die on your feet?

satt på P's badrumsmatta inatt och dog av skratt
jag hade precis berättat kom nu ketchup så går vi-skämtet. han hade aldrig hört det förut
(...)
var såpass nära kendrick att vi nästan kunde röra varandras fingrar
en svettig liten lokal på boulevarden som jag och B hånglade på första gången. letade efter dina ögon i publiken. du fanns ingenstans
(...)
kl1 inatt ringde någon och du undrade om det var ngn kille. fick panik för det trodde jag med.
svarade och det var a&a som ringde för att höra hur jag mådde,
glömde svara, sa bara "tack"
jokerskämtet, skratt, are you drunk?, och ha så kul
(...)
när vi låg så sa jag tydligen nåt på svenska och du trodde jag sa "il fait froid" men egentligen sa jag "fyfan" och jag sa snälla jag dör av värme och du skickade bort svett från min mage och höll käft
(...)
ungen har lärt sig mitt namn. när jag gick halv sju imorse sa han att jag gärna fick komma tillbaka om en halvtimme. sprang till metron för visste knappt vem jag var, sprang förbi kyrkan, hororna, brödleveranserna, hoppade över spärren och satt på enda lediga platsen med ansiktet i händerna.
jag vet inte vad jag känner den här gången. vet inte alls.
(...)
suger på nyårslöften

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0