självdestruktivitet>kreativitet märker ingen skillnad

Vackra, vackra, vackra Belleville
 
Är manisk. Uppenbarligen. Anledningar:
- Mycket män. Ska haffa alla. Sms och samtal och hemsläp och drinkar och allt sånt..
- Fotar mycket. Skriver ner en miljard idéer. Långa promenader som jag kommer hem från genomsvettig med sjutusen bilder i kameran. Inte en enda blev bra
- Pratig. Lite väl... Delar med mig för mycket till främlingar?
- Raggar på facebook (...)
- Sover ca 4 timmar per natt
- Gillade en technolåt idag (............)
- Gjorde mig jättefin bara för att gå till Lidl. Väl där, köpte ingenting. Gick hem
- Skriver på den här jävla bloggen
- Fyllesmsar
- Äter inte så mycket. Alt, hetsäter
- Träffade "mannen i mitt liv" (ok ska sluta använde det uttrycket mend en här gången var det det! trodde jag?) och kände INGENTING. NADA. DÖD FISK. Alltså, världens snyggaste sitter mittemot mig och vi delar på en pichet, röker cigg, pratar om...allt möjligt. Utan problem! MEN - jag kunde inte känna något! Ingen kemi! Ingen attraktion! Ville skjuta mig i huvudet med gevär
 
Tror jag ska få mens typ imorn. Deppen som väntas:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v
 
(död, pladdask på golvet)
 
ha d gott ses på andra sidan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0