V

är kär i varje ex jag ägt. i varje helvete jag besökt. 
 
 
fick ett booty call igår som inte riktigt var ett booty call
 
du
jag vill ha dig nu
jag
kan va där om fem
du
men det går inte... min lägenhet. den ser ut som bagdad. och grannen...
jag
jag är skapad för krigsmiljöer
du
och grannen?
jag
honom gör vi oss av med. jag känner folk...
du
var har du varit hela mitt liv?
jag
i dig, hela tiden. du har bara inte förstått det.
du
kan jag inte komma till dig då? e tyst som fan
jag
det är hundra personer hemma hos mig. och alla talar språk jag aldrig hört...
du
det är okej
jag
vi slutar nu
du
damn, déjà
jag
jo. drömmer du om mig inatt?
du
kanske
jag
det var en order, c
 
kom aldrig till bagdad och
bagdad kom aldrig i mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0