the world is yours



jag kom hem klockan 5.30

tog in tidningen

alltså, var ju inte ens på efterfest. var på middag. förfest. ml. sleven.

5.30

i'm getting old

hur som helst. där. ml. att han dök upp.
i rökrutan hörde jag en bekant röst, folk skrek och skrattade och musiken läckte ut men trots det. det gick inte att missa.
han såg mig först och skrek HEEEEEEJ!!!! som en fjortis
och kysste mig på kinden
stank sprit

han: har du cigg?

jag: du snyltar fortfarande på alla andra som vanligt eller?

han: aaaaakheeeey chilla!!! snygg bränna. bjud på en kamel, babe

jag bjöd på en kamel och gick in, ville slänga igen dörren men sånt fungerar aldrig på klubbar. ingen märker nåt liksom. ville även säga "i'm not your babe, ditt kukhuvud" men orkade inte, var trött

sen försvann han
eller om det var jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0