allt handlar om att börja om


sa någon. jag vet inte hur vida det stämmer. tror hon var klok, kvinnan som sa det. orden stämmer in på mig iallafall, det är säkert. jag gör det nu, här, hej, för hundrade gången

jag gick på bio, såg polisse, en fransk film om polisen som arbetar med barnfrågor. den var magnifique, au top, trop bien. fem av fem poliser får den.

boken har jag inte börjat på. en kille bad mig läsa den, jag läste baksidan efter jag köpt den, började undra varför denna kille vill att jag ska läsa postverket av bukowski, jag blir nervös, väntar med att läsa

kamelerna får tre av fem kameler. eller egentligen vill jag ju säga fem. fan, säger fem. fem av fem kameler får kamelcigaretterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0