den värsta dagen i mitt liv. x hade gett mig piller jag hade blandat med vin. när j till slut kom över pratade vi inte. han ställde inga frågor. vi la oss och sov i tolv timmar. jag älskar dig med. jag förstår inte hur du orkar med mig

- hur mår du ?
- jo bron var helt tom och vackrare än nånsin men mår ok annars
- låt den vara tom och vacker. rör den aldrig när den är ful heller. förstör inte magin...
- vet inte nånting längre
- har ni pratat
- nej just därför. satt i garbos trädgård, ett barn sjöng vid det italienska huset.
- släpp honom nu
- kan inte, gråter
- jag bryter regeln nu s
- nej det går inte då försvinner magin
- jag vill hjälpa dig
- ingen idé
- hur många gånger har ditt hjärta krossats nu?
- spelar ingen roll kan aldrig krossas mer, finns inget kvar, bara den tomma bron.
- gud s, jag bryter regeln nu
- jag stänger av mobilen isåfall

- svara nu

- svara s blir galen
- jag sa BRYT INTE REGELN
- måste
- finns inga måsten
- s glöm inte universums storlek… glöm inte alla stjärnor… glöm inte 6 miljarder människor… glöm inte hur små vi är i allt det här.. glöm inte hur ynklig han är

- s svara i telefonen
- du bröt regeln. döda inte det här snälla
- vi måste prata..
- skriv det
- älskar dig
- nej
- vaddå nej
- du TROR det men det är FEL bara lögn
- s för helvete du vet jag älskar dig över allt annat
- isåfall BRYTER DU INTE REGELN OCH RINGER
- jag kommer över nu
- du vet inte var jag bor
- jo
- sluta. hur?
- vad tror du...
- jag gråter
- jag med. är där om tio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0